درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38015صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 30 فروردین 1398 - 22:36
27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
نخستین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مازندران بمنظور برنامه ریزی در راستای برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||- نخستین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مازندران بمنظور برنامه ریزی در راستای برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد. ‎
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در نخستین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، بحث و بررسی های لازم در خصوص ابعاد و برنامه های مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی صورت گرفت و پس از ارایه پیشنهادها، 27 مصوبه برای برگزاری هرچه باشکوهتر 27 اردیبهشت ماه به تصویب رسید.
 
 حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه بر نقش غیر قابل انکار روابط عمومی ها، در تعالی سازمان و تسهیل جریان خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و یاد آور شد: گرامی داشت روز روابط عمومی در واقع ارج نهادن به همه فعالیت های سازمان بویژه جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.
 
 وی با بیان این که روابط عمومی ها در بحران سیل اخیر به ضرورت فعالیت خود بویژه آگاهی رسانی بموقع، اطلاع رسانی اقدامات و التیام آلام سیل زدگان صحه گذاشتند، افزود: این شورا باید با هدف گذاری واقع بینانه و نوآوری و خلاقیت به تقویت جایگاه تخصصی و به کارگیری ظرفیت های مختلف برای ارتقا برنامه های هدف اقدام نماید.
 
 عباس مهدوی، مدیر کل روابط عمومی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در آغاز این این جلسه ضمن ارایه گزارشی از جزییات برنامه های مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی، از عزم اعضای این شورا برای برگزاری یک برنامه فاخر و در خور شان روابط عمومی ها بمناسبت 27 اردیبهشت ماه خبر داد.
 
 در این جلسه؛ اعضا نیز هر یک به ارایه پیشنهادها و نقطه نظرات خود در این راستا پرداختند.
 
 گفتنی است؛ با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها و ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر استان، شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاههای اجرایی استان به استناد ماده 5 تصویب نامه‌ هیئت محترم وزیران به شماره 65354 مصوب مورخ 1386/4/27 تشکیل می‌شود.
 
 اعضاء هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با رای مجمع عمومی بمدت دو سال انتخاب می شوند. استاندار؛ رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری، دبیر این شوراست.
 
 دانش‌ افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های سطح استان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها،‌ برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح‌ ملی، استانی و بین‌المللی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی، ‌ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان، شناسایی نیروهای کارآمد جهت پذیرش مسئولیت روابط عمومی در استان، تدوین چارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ اطلاع‌رسانی، نظر سنجی، ارتباطات مردمی و تبلیغات با تأکید بر شیوه‌های نوین اهداف فعالیت و از جمله وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد